آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: و امشب هم ... :.

دوشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۴۸ ق.ظ
به نام خدا
فکر کنم امشب هم ازون شبهاست.
یعنی از عصر تقریباً حدس زده بودم که امشب یاس سادات بخواب نیست چون عصر هم صدای فیشششش رو قطع می کردم بیدار می شد و سر همین خودم هم نتونستم بخوابم.
تب نداره و هیچ عارضه ظاهری توش نمی بینم. یک گزینه "دندان" باقی می مونه. آخه امشب تا تونست با این مسواک انگشتی ها لثه هاش رو کند. یا اینی که سر زده کامل داره در میاد، یا یه مهمون جدید داریم، وقت هم نکردم هنوز جشن دندونی بگیرم. حالا دو فردای دیگه معلوم می شه چی بود ماجرای امشب.


الآن در اتاق رو بستم همسر بیدار نشه فردا شیفته، یاس سادات داره عروسکی شکرستان می بینه. منم دارم پست می گذارم. ساعت هم یک ربع به 1 شب است.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۹
مریم صاد

نظرات  (۲)

ای جانم همین برنامه هست تا دندونا همه در بیان.

یکی‌ از راههائی که خارش رو کمتر میکرد گذاشتن دندونی‌ها ( هرچیزی که داره برای خارش لثه هاش) تو فریزر هست. بعد که بدی گاز بزنه چون خنکه التهاب و خارش رو کم میکنه.

پاسخ:
اره.
تو یه سایت نوشته بود چای بابونه روی یه دستمال بریزید بعد دستماله رو بگذارید تو فریزر وقت پریشونی بدید گاز بزنه. بابونه آرامش بخشه. هنوز امتحان نکردم.

ولی کلا هیچ خبری نشد ها.

۱۲ اسفند ۹۵ ، ۱۱:۱۷ کشک و بادمجون
آخ که تا دندونای مارال درآد چه دردی کشید چه دردی کشیدیم..
پاسخ:
ای جان...
الان تموم شد؟
مارال دو سال رو تموم کرد نه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی