آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: Done :.

سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۵، ۰۱:۳۵ ب.ظ

به نام خدا

پست قبل رو نوشتم و سِند کردم، مادر همسر رسیدن خونه مون. بسیار متفاوت.

دیروز خونه جاری بزرگ که بودن، عروس بزرگ خانواده، مراسم رو انجام دادن و به کل حال مامان همسر عوض شده.

برام خیلی این قوانین شرعی جالبه.

خیلی جالبه.



:)



پی نوشت: 

همه اینها از خوبی مامان همسر هست.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۰
مریم صاد

نظرات  (۲)

به سلامتی‌. شبش هم که اومدن خونه عروس کوچیکه مطمئناً کارای خاص و غذای مخصوص سر آشپز داشتی‌ حالشون به کّل عوض شده  (:
پاسخ:
آره اتفاقا خورشت بادمجون پخته بودم گفتن خیلی وقت بود هوس کردم.


ولی واقعا حالشون عوض شده. خیلی برام جالبه. شدن همون مامان قدیم. نه مامان ناله و افسرده هفته قبل.
۱۲ اسفند ۹۵ ، ۱۱:۳۰ کشک و بادمجون
و از خوبی عروس کوچیکه البته .
پاسخ:
من دوست داشتم این خیر نصیب من می شد. ):

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی