آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: سال تحویل :.

دوشنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۵، ۰۱:۲۶ ق.ظ

به نام خدا

سال تحویل همسر نداریم.

الهی سایه ش بالا سرم حفظ باشه، حالا یه روز تو تقویم هم نبود عیب نداره. مهم اینه، جایی هست که برای ما خیرش حتما خواهد رسید. حتما.

سال تحویل بی همسر دیگه سفره نمی خواست. ولی دلم راضی نشد. اولین سال تحویل و سفره هفت سین یاس سادات بود. به خاطر اون پهن کردم که حداقل فرداش با هم عکس بگیریم.

سبزه و ماهی نخریدم. ماهی که از آکواریوم بر میدارم. از این گوپی آبی خوشگلها. سبزه هم بعد سال تحویل یه کوچولوشو اگه گیر آوردم میگذارم صرفا برای عکس.

دخترمم دقیقا یک ماه داره تا یک سالگی. یازده ماهه شد و آزااااد برای خورد و خوراک. من که آزاد بودم، حالا از لحاظ روانی هم آزاد شدم. 


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۳۰
مریم صاد

نظرات  (۱)

۳۰ اسفند ۹۵ ، ۰۱:۳۱ فاطمه غلامی
ان شالله همیشه در کنار هم خوش و سلامت باشید :*

امسال این قدر تو خونه از یاس سادات گفتم و قربون صدقه ش رفتم نزدیکه دیگه بندازنم بیرون :))
اسفند دود کن براش لطفا :)
پاسخ:
عزیزم...
:)
سلامت باشی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی