آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: تعطیلات :.

شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۳۲ ب.ظ
به نام خدا
برای من از بعد از ازدواج دیگه هیچ فرقی نمی کنه عید چند روز باشه و روز چندمش باشه. اتفاقاً ترجیح می دم به روزهای بعد از دهم برسیم و روز شماری می کنم که زودتر سیزده به در برسه که زندگیمون رو روال عادی قرار بگیره. 
من الآن خوشحااااالم که فردا عید تموم می شه. می تونم به دکتر متخصص یاس برسم. کارها و خریدهای عقب مونده م رو انجام بدم، خریدهایی برای مناسبتهای آینده. چون تصمیمم رو هم برای تولد یاس سادات گرفتم و الآن باید دنبال مصالح باشم جهت انجام کارها. و همچنین هی چک نکنم ساعت چنده و کجاها بازن و کجاها نه.
خلاصه که من دیگه عید رو دوست ندارم. از سیزده فروردین به بعد رو دوست دارم. هم هوا گرمه، می شه راحت و سبک رفت گشت و گذار(البته این برای مراعات حال یاسه. هرچند که ما کلی سفر زمستونی با هم رفتیم)، هم همه جا تعطیل نیست. البته خلوتی تهران تنها چیز خوب عیده.
همین.






موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۲
مریم صاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی