آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: فلسفانه :.

جمعه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۴۳ ق.ظ
به نام خدا
پیش خودم گفتم، شاید صرفاً "لذت بردن از یک رشته تحصیلی"، دلیل خوبی باشه برای خوندن و ادامه دادنش، حالا هزاری هم کاربرد نداشته باشه. و دیگر اینکه کِیف زندگی خودم رو بکنم. با یاس سادات خودم و با عشق خود ِخودم حال کنم و کاری نداشته باشم که بقیه چی تو گوش و چشمم می کنن. و کلاً اگر هی بگم "به من چه". (چه چیزهای تحمیلی، چه چیزهای اختیاری)، عاااالی می شه.



والاع


پی نوشت:
همین الآن از پستم یه نتیجه گیری ای کردم.
هیچ وقت وسایل تزئینی صرف برای کسی هدیه نمی خرم. خیلی سعی می کنم چیزی که می خرم و کاربردی هست، خوشگل هم باشه، ولی تزئینی صرف نه. 
هدایایی که بهم اهدا می شه هم باید حتماً کاربردی باشه برام، وگرنه حالم گرفته می شه. کلاً وسایل دکوری زندگیم باید یک چیزی بیش از تزئین رو به عهده بگیرن. فکر می کنم دیدگاهم نسبت به رشته تحصیلی به این طرز فکرم بر می گرده. همه چیز کاربردی.
چه خوبه گاهی به خودمون و طرز فکرهامون بیشتر فکر کنیم. اون وقت طرز فکر دیگران برامون قابل درک تر می شه. 


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۵
مریم صاد

نظرات  (۴)

۲۵ فروردين ۹۶ ، ۱۱:۴۴ 🍁 غزاله زند
کاملا باهاتون موافقم ;) 
پاسخ:
سپاسگزارم.
من میگم آدم وقتی رشته ی تحصیلی ش رو دوست داره، بلاخره یه جوری برای خودش کاربردی ش میکنه.
ولی کاربردی کردن به معنای درآمد زایی از اون رشته نیست هااا.
دوران درآمد زایی از رشته ی تحصیلی گذشتهههه... و نمیدونم کی مردم ما میخوان اینو بفهمن.. کاش به زمان یاس برسه، این مسآله نهادینه شده باشه. کاش...
:(
پاسخ:
ئوووم
من به شخصه فک میکنم لذت بردن توی آگاهی بیشتره... یه رشته ای که دوست داشته باشین هم به همین شکل اوج لذته ... کجاش بی کاربرده
پاسخ:
کلا علم که خوبه. 
کامنت بخوام جواب بدم خودش یه پست میشه. 

چقد با نرجس موافقم من (:

کلا کار نداشته باش بقیه چی‌ میگن، چون هر کاری کنی‌ یه چیزی میگن

پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی