آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: سلااااااام اردی بهشت من :.

شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۴۶ ق.ظ

به نام خدا

بسم الله الرحمن الرحیم ماه عشق من. 

ماه پر مناسبت زندگانی من. 

ماه من.





پی نوشت:

الان می دونم که بعد از زایمان اون حالهای بد اسمش افسردگی بعد از زایمان بوده. و بدترین اردیبهشت زندگانیم، اردیبهشت پارسال بود.

اردیبهشت استیصال. درماندگی. غم و درد و غصه و اشک.

اما امروز عالی م. 

امروز به دیدار دوست خوب اردیبهشتیم رفتم و خوش گذرونی کردیم.

تجربه همسرو گذاشتن خونه و رفتن. به خاطر رساله ش البته.

و تجربهای دوتایی تنهایی با یاس. البته بابای خودم تا دم خونه رسونده بودنمون.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۲
مریم صاد

نظرات  (۱)

بوس بهت اردیبهشتی دوست داشتنی من.

امیدوارم امسال، این ماه برات پر از خیر و برکت و شادی باشه.

پاسخ:
بوس به توی اردیبهشتی که من بااااز یادم رفت تولدتو تبریک بگم. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی