آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: سه ساله شدیم :.

دوشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۴۹ ق.ظ

به نام خدا

خب خب خب

آخرین سورپرایز من فردا تموم میشه و یک سورپرایز می مونه از جانب همسر برای من که البته انقدر دلش کوچیکه جلو جلو بهم اعلام کرده قصد انجام چه کاری رو داره و من منتظر اتفاق هیجان انگیز و سورپرایز شدن نیستم. خودمم باید برم برای خودم بخرم ظاهرا.

کیک پر ملات اساسی رو هم جلوی روش درست کردم. کیک شکلاتی پر از گردو و آناناس و موز. و یه عااااااالمه شکلات آبکرده و کمی خامه.

فقط دو سه تا توت فرنگی می خوام برای تزئین. ملس بودن توت فرنگی قند شکلات رو تنظیم می کنه. اگه فردا گیر بیارم. اگه نه هم باز وسیله برای تزئین هست. یه چی دیگه ...

و دیگر اینکه فردا خوشگذرونی با مامان همسر، با ماست. تو هفته هرکی هر وقت دلش بخواد این وظیفه رو به عهده میگیره و خلاصه کلی خوبه. الهی شکر که مامان همچین پسرهایی داره. 

فکر می کردم دلم بخواد سالگرد ازدواجمون تنها باشیم و تنهایی بریم سینما. ولی یاس سادات خیلی وابسته شده نمیشه. دیگه گفتم با مامان همسر دور هم باشیم. هوووم.

☺ 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۴
مریم صاد

نظرات  (۳)

خوش بگذره بهتون :) 
۰۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۰:۴۶ کشک و بادمجون
ایشالا سال های سال خوشبختی تون رو جشن بگیرین
پاسخ:
الهی آمین.
شما هم همینطور
امیدوارم سالیان سال در کنار هم خوشبخت باشید.
کلی‌ هم بهتون خوش بگذره.
پاسخ:
الهی آمینننن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی