آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: حدوس :.

يكشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۲۱ ب.ظ

به نام خدا

"آآآآمممم" اسم رمز من و یاس سادات هست برای نشون دادن وقت غذا. هر جایی تو اتاق باشه چه سیر باشه چه گرسنه، متوجه میشه وقت غذاست. اگه سیر باشه که نزدیکم نمیاد اگر نه که خودشم آآآآم آآآآمممم گویان با دهن باز میاد به سمتم تا لقمه رو بگذارم داخل دهانش.

با همین آاااام تونستم یه بازی راه بندازم که وقتهایی که بدغذاست، غذاشو بخوره. می گفتم لقمه رو بگیر و می دادم دستش و اون می گفت آاااام و من دهانم رو باز می کردم و اون لقمه رو داخل دهانم می گذاشت و بعدی نوبت اون بود و به این شکل و با بازی غذا می خورد.

حالا الان وسط ماه رمضونی، وسط غذا خوردنش لقمه رو از دستم می گیره و آاااام می کنه و من با قدرت هرچه تمام تر دهنمو می بندم که نگذاره در دهانم. خوبه اینو یاد نگرفته سر موقعش حالمو بگیره. 



پی نوشت:

دوتا دندون پایین داشت. یک دندون بالا. حالا بغل یکی بالا سرش زده بیرون و جای دوتا دندون نیش بغل اونها هم متورم شده. سه تا درد یعنی. البته تجربه ثابت کرده مرحله قبل از اینی که هنوز هیچی معلوم نیست، دردناکه و بی تابش می کنه.

خواستم بگم دلیل بی خواب اون شبش رو بلاخره درست حدس زدم. بلاخره بعد از 13 ماه و 16 روز که از بچه دار شدنم میگذره، تونستم یک مشکل دخترمو حدس بزنم و مثل آدم متمدن باهاش برخورد کنم و دلخور و عصبانی و داغون و کم آورده نشم.


موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۴
مریم صاد

نظرات  (۳)

۱۴ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۲۵ 🍁 غزاله زند
ای جان ♡´・ᴗ・`♡
الهی همیشه سلامت و قوی باشه خانم کوچولوتون :) 
و چقدر قشنگ.دقیق میدونید چقدر از مادر شدنتون میگذره 8) 
پاسخ:
😍😄
۱۴ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۵۸ تبارک منصوری
پسر هم عروسم میگفت نام نام  :)) 
کلا فرهنگ لغت بانمکی دارن :) 
پاسخ:
عشقن عشق
۱۴ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۳۷ کشک و بادمجون
وای مارالم کوچیک تر بود میگفت آمممم . یاد اون روزاش افتادم 😄
پاسخ:
وای کشکی نمیخوام بزرگ بشه. من این روزهامو دوستتتتت دارم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی