آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: جنایتکار :.

دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۰۲ ب.ظ

به نام خدا

چند وقتی بود زندگیم رو مورچه ها داشتن می بردن تو لونه شون. تلفن و اسباب بازیهای یاس و جوراب همسر به دست در حرکت بودن و منم کلااافه یه دست دستمال یه دست پیس پیس می شستم و می کشتم. عذاب وجدان هم داشتم ولی خب چی کار می کردم؟

شبی که داداشم اینها برای افطار اینجا بودن، تو سینک که از مورچه سیاه شده بود رو که دید یه راه حل بهم گفت که با ناباوری دیدم واقعا اثر کرد.

اسپری بدن

راهکار بود. تو مسیری که تا لونه شون هست اسپری خوش بو کننده بدن رو زدم و دیگه دیگه دیگه اثری ازشون ندیدم. الان تقریبا یک هفته شده.

الکل داخل اسپری باعث میشه مواد بدن مورچه که روی زمین کشیده شده و مورچه های دیگه رو به لونه راهنمایی می کنه پاک بشه و گم بشن. همین. خونه تون هم خوشبو می شه.



پی نوشت:

به خدا موذی بودن! توی شرع هم دفع موذی رد نشده.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۵
مریم صاد

نظرات  (۵)

بله. دفع شر موذی مشکلی نداره. اذیت میکنن خب. مرسی بابت راه حل. 
پاسخ:
خواهش می کنم.
۱۵ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۴۸ تبارک منصوری
ولی معلومه هنوز با خودت کنار نیومدی که عنوانت رو نوشتی جنایتکار :) 
منم عذاب وجدان میگیرم. 
پاسخ:
آره خب.

منم عذاب وجدان می‌گرفتم ایران که بودم، ولی‌ واقعا وجودشون خیلی‌ آزار دهنده هست.

مرسی‌ بابت راه حل. من پودر بچه هم شنیدم ولی‌ هنوز خودم امتحان نکردم. که البته کثیف کاری نداره اسپری و خیلی‌ هم بهتره از پودر گمونم.

پاسخ:
آره بابا.
۱۶ خرداد ۹۶ ، ۱۱:۵۲ کشک و بادمجون
باید از بین میرفتن دیگه . منم چند ماه پیش همین مشکلو داشتم . بیشتر نگران بودم وقتی مارال خوابه بیان رو بدنش . باید یه کاری میکردم دیگه .
من تنها موجودی که وقتی میکشمش غذاب وجدان میگیرم عنکبوته . نمیدونم چرا 😆
پاسخ:
اونم آره. آخ آره. من کلاً همه موجودات جز سوسک رو بکشم ناراحت می شم.
۱۷ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۱۳ کشک و بادمجون
اوه تو سوسک رو میکشی من ببینمش فقط جیغ میزنم  :دی
پاسخ:
همسر چندشش میشه. البته من خودمو به لوس بازی میزنم که اون بکشه. ولی اگه نباشه آره میکشم.
البته پشه هم برام کشتنش ناراحت کننده نیست. اصلا.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی