آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

: اول تابستان :.

پنجشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۱۶ ق.ظ

به نام خدا

برای من که هر چیزی می خرم از حبوبات تا ماکارونی تا رب تا هر چیز دیگه، اول از بسته و ظرف خودش جدا می کنم و داخل ظرفهای خودم میریزم، محاسبه خمسشون خیلی سخته. کلی وقتم رو گرفت و استرس داشتم.

اصلا تمام ده روز اخیر استرس داشتم. که چطوری حساب کنم. تموم میشه یا نه. خرید نکنم و تموم کنم و برسونم به تاریخ مقرر.

و امروز هر اسمی که نوشتم و به قیمتش دست پیدا کردم و یادداشت کردم، یک خیال راحتی اساسی تو دلم ایجاد شد. مخصوصا که از غذای ما و از وسایل ما یاس سادات استفاده می کنه. و مخصوصا که از اموال ما به طبقات بالا که اونها هم مقید به این قید هستند، هدیه فرستاده میشه.



خلاصه که امروز، اول تیر ماه، اول تابستان، یک خیال راحت نصیبم شده.

تا سال آینده همین وقت.

انشاالله.



موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۱
مریم صاد

نظرات  (۲)

خیلی خوشحال شدم که فهمیدم هنوز هم کسی هست که خمس رو حساب کنه :) 
پاسخ:
بعله. تقریبا تمام اطرافیان ما خمس رو به حمدلله حساب می کنن.
۰۲ تیر ۹۶ ، ۱۷:۵۵ کشک و بادمجون
😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی