آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: نصف شبی :.

جمعه, ۲۳ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۳۵ ق.ظ

به نام خدا

آقا من چیز کیک خیلی دوست دارم همسر نه. من کیک خیس خیلی دوست دارم همسر نه، ناپلئونی خیلی دوست داره من نه. رولت دوست دارم اون نه. بهشتی خیلییییی دوست داره منم ای بگی نگی. پیراشکی خیلیییی دوست داره من نه. تنها اشتراکمون تو شیرینی نون خامه ای و بامیه کثیف پشت حرم حضرت معصومه تو بازار عربهاست. و بستنی قیفی دستگاهی. البته تمام شیرینی های من پز رو بسیار دوست داره. 

واقعا اینهمه تفاهم؟؟؟





به بهانه هوس شدید چیز کیک با قهوه در ساعت یک و نیم بامداد


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۳
مریم صاد

نظرات  (۱)

بخش قهوه ش رو پایه ام! در ساعت 2.20 دققیه بامداد جمعه!!!
یعنی فقط خدا شفامون بده...
پاسخ:
آمیییین.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی