آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: غیر قابل کشت :.

چهارشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۲۰ ب.ظ

به نام خدا

یه کتاب دل انگیز دیگه دستم بود که برای خوندنش ولع داشتم. تو مسافرت قصه ش رو برای همسر تا جایی که خونده بودم تعریف کردم و اونم مشتاق شده بود بقیه اش رو بدونه.



اینکه کتاب با وقایع اطراف و تاریخ قمری و شمسی هماهنگ میشه خیلی خوشم میاد. و این کتاب به وقایع اخیر کردستان و هفته دفاع مقدس و شهید حججی و محرم بی ربط نبود و کیفش رو بیشتر می کرد.



پی نوشت:

باید به کتابهایی که قدیم می خوندم و دوستشون داشتم یه رجوعکی کنم ببینم آخرهاشون چطوری تموم شدن؟ داستان یک شهر مثلا. یا چراغهارا من خاموش می کنم. یا بیوتن. یا من او. دلم داستان هپی اند می خواد. چرا قصه ها خوب تموم نمی شن آخه؟ 


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۵
مریم صاد

نظرات  (۱)

مرسی‌ که معرفی‌ میکنی‌


پاسخ:
قابل نداره.بووووس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی