آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: واکسن ش :.

سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۳۶ ب.ظ

به نام خدا

برای واکسن که رفتم، وقتی توضیح می داد تا کی کمپرس چی بگذارم و ... پرسیدم مثل قبلی بدنش بیرون می ریزه؟ گفت مگه خیلی بیرون ریخته بود؟ گفتم آره. گفت پس باید از متخصص نامه بیارید که اشکال نداره واکسن بزنه بعد ما براتون می زنیم.

این درحالیه که 22 قطره استامینوفن الکی داده بودم بهش و کلی سرش رو گرم کرده بودم که بزنیم راحت بشیم.

بعد پیش خودم گفتم وای کاش نزنه. حوصله تب و درد کشیدنشو ندارم.

بعد همینطور نبرد خیر و شر در جریان بود تا بلاخره رفتیم دکتر و دکتر کلی با من دعوا که چرا ازونا سوال می پرسی و خلاصه نامه نوشت که :

بلامانع است

هعی...

واسه واکسن زدن به یاس من باید آمادگی داشته باشم نه یاس

:))

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۲
مریم صاد

نظرات  (۱)

هنو بعد این مدت امادگی پیدا نکردی بانو😬
پاسخ:
نه باورت میشه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی