آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: سوت پزی :.

جمعه, ۱۲ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۰۰ ب.ظ

به نام خدا

پیش خودمون بمونه. امشب یه سوتی اساسی دادم. 

روزهایی که باشگاهم، شب قبل نهار رو درست می کنم. 

امشب اومدم قرمه سبزی جان بار بگذارم و گذاشتم. حتی برنجش رو هم آبکش کردم و سیب زمینی های ته دیگ رو چیدم و برنج رو روش ریختم تا فردا وقتی خواستم غذا رو گرم کنم، یه باره هم گرم بشه هم دم بکشه. دوباره کاری نشه.

همینطوری مشغول بودم که دیدم یه بوی آشنا از داخل زودپز بیرون میاد که بوی قرمه سبزی نیست.

انقدر دوگوله به خرج دادمو هی بو کشیدم و کار کردم و یاس از پا بهم وصل بود که یهو، دوزاری افتاد... 

بوی آش بود...

به جای سبزی قرمه، سبزی آش ریخته بودم...



اتفاق بد آنچنانی ای نیفتاد. البته فعلاً.

تا فردا بخوریم ببینیم چطو می شه.

همه مواد رو دو برابر کردم با یه بسته سبزی قرمه.

فعلاً که بوی قرمه سبزی میاد. تا ببینیم چی می شه.

به خدا بسته هاش رو به مامانم نشون دادم، نتونست قطعی بگه کدوم به کدومه.

اشتباه کردم اسم نزدم این بار...

:(


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۲
مریم صاد

نظرات  (۲)

۱۵ آبان ۹۶ ، ۱۶:۲۶ تبارک منصوری
با بسته بندی علامت بذار... مثلا من سبزی آشو لوله ای بسته بندی میکنم سبزی قورمه رو مستطیلی
جای زیادی هم اشغال نمیکنه تو فریزر.
من یه بار به جای جعفری تره ریختم تو سوپ 😁
یه بارم به جای شوید خشک نعناع خشک تو پلو!!
یه بارم آلوچه رو به جای اینکه بریزم تو خورشت، ریختم تو برنج در حال پخت! من چی بگم آخه😂
پاسخ:
آخخخخخخخخخ
بعد چی شد؟؟؟


آره فکر خوبیه. ولی سبزی قرمه روغن داره مشخصه. 
نمی دونم چرا سبزی آشم هم یخ زده بود محدوده اش چیزی شبیه روغن داشت. اون باعث اشتباهم شد.
خوب به نظر من بیشتر سبزیهاشون مشترکه، بعدش که سبزی قورمه اضافه کردی باید خوب بشه.
پاسخ:
اره مامانمم همینو گفتن.
واقعیتش من بلد نیستم چیا توشه. خرد شده می خریم. تنبل دخترانیم ما.
خجالت کشیدم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی