آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: وا ؟! :.

سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۶، ۰۲:۰۲ ق.ظ

به نام خدا

من عاشق رنگ سرمه ای هستم.

یعنی شلوار لی های سرمه ایم صد بار بیشتر از آبی ها پوشیده می شن. دوست داشته می شن، ست می شن و ...

برای همسر و یاس سادات هم ازین سرمه ای ها ست همدیگه گرفتم و مخصوصاً مسافرتها، دائم اون رو می پوشیم.

ولی نمی دونم چرا ملت تا یاس سادات رو می بینن ازم می پرسن چرا لباس پسرونه تنش کردی؟ سویشرتش کاملاً دخترونه و ساده و سرمه ایه. شلوارشم کتان ساده سرمه ای با تی شرتهای متنوع و شاد. با کفش کالج که لنگه ش رو خودم دارم. چندین رنگش رو. 

بعضی وقتها شک می کنم خودم...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۶
مریم صاد

نظرات  (۱)

شک نکن به خودت عزیزم، خیلی‌ هم شیکه، مردم عادت کردن دختر فقط صورتی و بنفش و اینا بپوشه.
پاسخ:
وای سیمین لباسی که بهش دادی اندازه اش شدهههه. خوشتیپ میشه می ره بیرووون.
بذار به عکس خوب ازش بگیرم بفرستم برات.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی