آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: I love you :.

پنجشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۰۵ ق.ظ

به نام خدا

کاش یادم بمونه که بهش بگم اولین باری که جمله ی "دوستت دارم"، به زبونش اومد اول آذر ماه 96 بود.

یه عالمه یواشکی و آروم تمرین کرد و بعد بهم گفت دوستت دارم.



الان روحمه خودم نیستم

من مردم



پی نوشت:

دوباره زنده شدم و خوابوندمش.

برای خواب، کنارش تو تختش دراز می کشم و وقتی خوابید میام پایین.

دست می اندازه دور گردنم و هزار بار بوسم می کنه تا خوابش ببره.

و من باز می میرم...


ماشاالله لا قوه الا بلله

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۲
مریم صاد

نظرات  (۲)

۰۲ آذر ۹۶ ، ۰۲:۰۹ محمدباقر قنبری نصرآبادی

الان روحمه خودم نیستم

من مردم



پی نوشت:

دوباره زنده شدم و خوابوندمش.



عالی بود!

پاسخ:
۰۲ آذر ۹۶ ، ۱۰:۴۱ کشک و بادمجون
می فهممت 😊
پاسخ:
😍❤

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی