آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: به عنوان یک راه حل مثلا :.

يكشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۶، ۰۲:۴۵ ق.ظ

به نام خدا

رویکرد من وقتی یاس سادات چیز غیر منطقی می خواد و خودش رو به زمین و زمان می کوبه اینه که بهش بی محلی کنم یا حواسش رو به چیز دیگه ای گرم کنم. 

بعد دو تا فسقلی که اون طوری خودشون رو به زمین می کوبن و لگد پرانی می کنن رو چطوری باید تحمل کنم؟ اون که تازه پاره ی تنمه اون طور. اینها اون وقت چطور؟

هیچی دیگه. اوایل بی محلی کردم. ولی واقعیتش این بار دیگه خیلی بهم برخورد. نخواستم تو محدوده م باشن. لفت دادم و آن فالو کردم و تمام.


:(  

می بینید که؛ خوشحال ولی نیستم حتی ازین.

شایدم پاک کردن صورت مسئله...



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۵
مریم صاد

نظرات  (۳)

۰۵ آذر ۹۶ ، ۰۴:۵۶ محمدباقر قنبری نصرآبادی
فامیلِ دور: چی شده؟!!!
:-)
پاسخ:
انشاالله خیره
۰۵ آذر ۹۶ ، ۲۱:۴۲ کشک و بادمجون
کی ها ؟ دو تا ؟! 
خیره ایشالا ؟
آیکون فضولی
پاسخ:
نگم بهتره. دوتا فسقلی دیگه. فسقلی ای که قدشون بلنده ولی مخشون نه.
به درکِ جفتشون...
والا ;)
پاسخ:
...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی