آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: آلبالو؟! :.

دوشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۴۶ ق.ظ

به نام خدا

گوش من وقتی در حال یک کار دوم یا سوم باشم خیلی خیلی بهتر کار می کنه. مثلا اگر بشینم روی کاناپه و پا روی پا بندازم تا سخنرانی گوش بدم، فایده نداره. تقریبا هیچی نمی فهمم. ولی اگر در حال رانندگی یا آشپزی با خیاطی یا خط یاهای دیگه باشم خوب خوب متوجه می شم.

رفته بودیم خونه بابا اینها و یاس سادات یه چیزی شبیه "آلبالو" رو هی تکرار می کرد. بابام هم هی می پرسیدن "می گه آلبالو؟" و خب یاس این چند وقته همچین عبارتی تو خونه نشنیده بوده که بلد باشه. 

دیروز تو ماشین بعد عروسی سمانه هم هی همچین عبارتی رو تکرار می کرد. و من برام شده بود سوال که چی می گه؟

امروز که داشتم خیاطی می کردم باز اون عبارت رو گفت و من دقیقا فهمیدم منظورش چیه. گفتم ببینم کجاست؟ برد و دقیقا کشوی مربوطه ش رو نشونم داد و من مطمئن شدم درست متوجه شدم.




"مارشمالو" می خواست.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۶
مریم صاد

نظرات  (۱)

یعنی این چند وقت که من نبودم اینقدر بزرگ شده که مارشمالو بخواد😮 وای وای وای 😒 لطفا لپشو گاز😂
پاسخ:
اوهوم.😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی