آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: من و مورفی جان :.

شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۹ ب.ظ

به نام خدا

وقتی نخ رو انتخاب می کردم، فکر می کردم با دوتا کلاف یه شال گردن و کلاه سایز یاس سادات در بیاد و اضافه هم بیاد.

یک مدل سخت از کتاب بافتنی عمه جانم پیدا کردم و تمرین کردم و به نتیجه رسیدم و شروع کردم. با شال. و اشتباه درست در همینجا بود.

شال تمام شد و کلاه رو شروع کردم و ... در زمانی که باید دونه کم می کردم و همش 7-8 رج شایدم کمتر مونده بود... نخ تموم شد.

بعد از دو روز رفتم دنبال نخ. ردیف مارک مورد نظرم رو پیدا کردم و رنگ مورد نظرم رو گفتم که بیاره و ... گشت و گشت و گشت و نبود... 

:(

توی یک هفته تموم شد. مغازه های اطراف هم هیچ کدوم نداشتن و خرید بازار هم نمی رفتن که سفارش بدم. و حالا باید تا حسن آباد برم. نمیشه کف کله رو رنگ دیگه زد که! 

هعی. 




                                                      اگه شالگردن رو آخر شروع کرده بودم هزار کار می شد کرد. 

                                                                                             کلاه موند بین زمین و آسمون.


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۱
مریم صاد

نظرات  (۵)

چرا نمیشه؟ بامزه میشه که!
پاسخ:
نه نمیشه. هیچ تناسبی با شالش پیدا نمی کنه.
من همیشه ی همیشه اینجوری میشم :| یعنی تا حالا چند بار نخ کم آموردم! بعد تا اینجاش خوبه تو این چند بار کلا اون مارک اون رنگ تموم میشه و تو هیچ انباری نیست:| همه ی مغازه های حسن ابادم گشتم تازه ://
الان با یه شالگردن کوتاه در خدمتتونم :/
پاسخ:
ای بابا. اگه مدلش سخت نبوده بشکافش ازین مدلهای دور گردنی بدوز که اصلاً باید کوتاه باشه. 


https://www.2nafare.com/wp-content/uploads/2013/11/%D9%85%D8%AF%D9%84-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B4%D8%A7%D9%84-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D9%86.jpg


http://trico.ir/Content/UserFiles/Images/%DA%86%D9%87%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D9%BE%DB%8C%DA%86-%D9%88-%DA%AF%DB%8C%D8%B3-%D8%A8%D8%A7%D9%81%D8%AA-17.JPG


http://www.niksalehi.com/moderooz/wp-content/uploads/sites/58/2016/12/62247-Mihanfal-1-300x300.jpg

خیلی راحت و خوشگل و شیکه.
مال من مدلش خیلی سخت بود. ازین راه راه کج ها بود. اسمش رو بلد نیستم.
در نهایت اگر نشد همرنگ پیدا کنید.میشه بشکافید کلاه رو با یک رنگ که بهش میاد.شروع کنید.چند ردیف از اون چند ردیف هم از کاموایی که دارید.ترکیبی کار کنید.
پاسخ:
وای اصلا حرف شکافتن رو نزن. خیلی مدلش سخت بود.
اگه ریشه های شااش رو دو رنگ کنین چی؟ یا دو تا سر شالش دو رج از رنگ جدید ببافین؟ حتی از رنگ جدید گل قلاب بافی درست کنین وصل کنین به انتهای شالش...نشد نداره بابا.
پاسخ:
اگر به روزگار "انگور" افتادم این کارها رو پیش می گیرم. خیلی مبارزه کردم یک دست بشه آخه.
ولی فعلا هنوز یه راه مونده. حسن آباد.
وااااااای خیلی ممنونم ^_^ نمیدونین چه ذوقی کردم از اینکه برام دنبال مدلای جذاب و مناسبش گشته بودین . تک تکشون رو با کلی هیجان باز کردم ^_^
خیلی پیشنهاد خوووبیه ^_^ حتی می تونم همینو پایینش دکمه بزنم یه رور بپیچه دوره گردن بعد پایینش دکمه بخوره ^_^
خیلی ممنووووونم 3> 3>
پاسخ:
خواهش می کنم رفیق.😄😉

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی