آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: تیلاپیلا :.

شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۶، ۰۲:۱۵ ب.ظ
به نام خدا
برای من که عاشق هیجان و تحرک هستم، پیلاتس خیلی لوس و ننر بود. هر وقت باشگاه رفته بودم، ایروبیک بود و همش بپر و بالا پریدن. ولی چون از دوئیدن متنفرم،گفتم امتحانش کنم.
یک ترم که رفتم و تو همون تعداد جلسات کمی که موفق به حضور در کلاس شدم، بدنم مقاوم شد و به وضوح می دیدم که تو پیاده روی های با یاس سادات، کم نمیارم و سربالایی جونم رو در نمیاره و مچ درد ندارم، حتی وقتی بافتنی  می بافم. 
خلاصه همه اینها عشق و علاقه م رو به این رشته زیاد کرد و به شدت به تمام آدمهایی که می شناسم توصیه اش می کنم. برای تمام دردها و تمام ضعفها. 



پی نوشت:
خدایا یه راهی پیش پام بگذار همسرو ببرم باشگاه. سیب بچینم تا اونجا؟


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۱
مریم صاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی