آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: مفسود :.

دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۵۳ ق.ظ
به نام خدا
همسر اعتقاد داره، اون با من حرف نزده.
خودم اعتقاد دارم، من باهاش حرف نزدم.
خودش همه جا پر می کنه، من باهاش حرف نزدم.
در اینکه ما با هم حرف نزدیم هیچ شکی نیست؛ و دیگه فرقی نمی کنه کی با کی حرف نزده، وقتی این رابطه تا این اندازه مسموم و خراب شده.



والا من که ترجیحم به اینه.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۳
مریم صاد

نظرات  (۲)

۱۳ آذر ۹۶ ، ۱۱:۰۲ محمد روشنیان
:|

چه حیف و احمقانه...
(باز هم به مامان فکر میکنم و عمر زندگی مشترکش..)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی