آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: خیلی هم عالی و خوب :.

سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۶، ۰۳:۵۱ ب.ظ

به نام خدا

خبر خوب اینکه رفتم حسن آباد و تو مغازه دوازدهم بلاخره نخم رو پیدا کردم. 

و یه خرخنگولی جالب اینکه نخ حراجی خریدم 6 رنگ. انداختم تو کیسه همینطوری داشته باشمش فعلا.

بعد رفتم نخ اسپرت موهر دار برا پتو با دستگاه موتیف با کلی گریه و زاری بسکه رنگهاش قشنگ بود... اتتخاب کردم و خریدم و تمام.

اومدیم خونه رنگهام رو چیدم روی میز... :/ ترکیب رنگ 6 رنگ اول عین این نخه واسه پتومه. اه خرخنگول...


به خودم گفتم تندی اینو بباف بعد برو دوباره نخ دیگه بخر مخالف این رنگه. بلکه دلم شاد شه. خرخنگول:/ شادم نمیشه به این راحتیا...


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۴
مریم صاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی