آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: دوست داشتن :.

چهارشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۶، ۰۲:۵۵ ق.ظ

به نام خدا

بعضی وقتها همینطوری بدون مقدمه به کسایی که دوستشون دارین بگین که دوستشون دارین.

امروز تو گروه تلگرام بچه های کاردانی برای تک تک بچه ها بوس فرستادم و گفتم چقدر برام عزیزن. (تو تمام لحظات خوبم کنارم بودن. اونم نه راحت و آسون. به سختی خودشون رو بهم رسوندن و کنارم بودن.)

خیلی لذت بخش بود. 




پی نوشت:

به سیمین و کشکی و ساجده هم که دوستان چندین ساله هستیم الان نمی گم چقدر دوستشون دارم. بعدا می گم سورپرایز شن :)))))



موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۵
مریم صاد

نظرات  (۳)

۱۵ آذر ۹۶ ، ۱۲:۳۷ محمد روشنیان
بعضیا دوست دارم تو زبونشون نمیچرخه چیکار کنن خب :))
پاسخ:
خودشونو اصلاح کنن تا خروار خروار انرژی مثبت سمتشون هجوم بیاره.
۱۵ آذر ۹۶ ، ۱۹:۴۵ کشک و بادمجون
منم دوست دارم عزیز دوست داشتنی 💗💗💗
پاسخ:
😘😙😚
رفیق جان جان جانی.. :***

پاسخ:
تولدتم که سوخت. من گوشی دستم نبود بگم مبارک مبارک.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی