آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: نپر ! :.

چهارشنبه, ۶ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۰۰ ب.ظ

به نام خدا

حسین و حسن و محسن و حمید و محمد و به به رو می گه خسین و خسن و مخسن و خمید و مخمد و بخ بخ.

همسر به شدت برای آموزش بیان صحیح کلمات باهام مبارزه می کنه. دیدگاهش اینه که بلاخره یاد می گیره، لازم نیست به این زودی از دنیای کوچولویی در بیاد. به اندازه کافی خودش شتاب داره. دیگه لباسشم داره خودش می پوشه. 



الان بهش گفتم بگو حسین گفت حسین. هول کردم. تند و تند ازش همه عبارات بالا رو پرسیدم و همه رو با ح گفت. خدای من هفته پیش همه اش خ بود. چی شد یوهو... دوباره پرسیدم. 

خسین 

خسن

مخسن

خمید

بخ بخ

هوووووففففف  درست شد.



پی نوشت:

جوری ترسیدم که انگار یه دستگاه بزرگ دیجیتالی گرون قیمت رو خراب کردم. 

:))

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۶
مریم صاد

نظرات  (۲)

دقیقترین مثالی بود که برای حس مون میشد زد...
۰۸ دی ۹۶ ، ۲۳:۰۶ کشک و بادمجون
منم معتقدم بچه قشنگیش به اینه که بچگونه حرف بزنه . مارال به شدت همه 
چی رو درست تلفظ می کنه ، دو سه تا کلمه س که درست نمیگه من با همونا حال میکنم :))
پاسخ:
پس چه حیف 😕

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی