آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: تجربیات :.

يكشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۰۵ ب.ظ

به نام خدا

اصلاً آدم تبلیغ زده ای نبودم قدیم. این پنکک درنا رو تو پیج سبا دیدم، می گفت با وجودی که اصلاً پنکک بلد نیست، این خیلی خوب بهش جواب داده. 

من پنکک بلد بودم و خوشمزه هم می شدن، ولی ظرف کثیف زیاد داشت. برای همین تو خرید از رفاه، یهو چشمم بهش خورد و با وجودی که قیمتش به نظر بالا بود، برش داشتم امتحان کنم. 10000 هزار تومن بود.

امروز شیر و تکون و شروع به کار. اولی چسبید و جدا نشد که نشد. گفتم خب اولی طبیعیه. سومی به بعد ماهیتابه رو چرب کردم. ولی تقریباً تمامش یه طرف سوخته یا تیره از آب در اومد. 

همش پنککهای خوشگل سبا تو چشمم بود و هی حرص خوردم و هی پختم. همش 6 تا ورق شد. 

شروع کردیم به خوردن. مزه اش خوب بود. یاس هم دوست داشت. و با همون 6 ورق هر سه تا سیر شدیم. 

من دیگه تجربه اش نخواهم کرد. همون پنکک خودم بهتره. ولی فکر می کنم لم داره و باید لمش دست آدم بیاد. 


مثلاً اومدم طعم شکست دیشب جبران بشه؛

بدتر شد...


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۷
مریم صاد

نظرات  (۲)

وای چه قدر شما باحالی
چقدر ماشاالله دست به شیرینی داری
من اصلا اینجوری نیستم
یه بار خراب بشه تا مدتها سمت اون مدل غذا نمیرم
خوش به حال یاس سادات واقعا
پاسخ:
الآن افسرده م باهام حرف نزن :(
:(
:(

یاس سادات رو بخور خوب شی :)
پاسخ:
🙈

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی