آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: توییرلی وو ها :.

جمعه, ۲۹ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۰۹ ق.ظ

به نام خدا

این توییرلی وو ها رو پارسال همین موقع هم پخش می کرد.

یاس سادات اون موقع چهار دست و پا راه می رفت و صدای مورچه کارگر می داد و من از صداش تشخیص می دادم داره به آشپزخونه یا اتاق که من داخلش بودم نزدیک میشه.

هووووم... باورم نمیشه یه روز انقدر فسقلی بود که راه رفتن ساده رو بلد نبود... دورت بگردم من ننه.

بعله می گفتم.

این توییرلی ووها نمی دونم چطوریه، اون موقع که 7-8 ماهه بود هم خیلی دوستش داشت و هرجا بود خودش رو به تلویزیون می رسوند تا ببینتش. 

فکر می کنم به خاطر سادگی بی نهایت عروسکهاش باشه و بی دیالوگ و حرکتی بودن انیمیشنش. و البته مقدار زیاد خنگ بودنشون.



به هر حال خودمم خیلی دوستش دارم. درکش می کنم که دوستش داشته باشه. با هم می بینیمش. 



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۹
مریم صاد

نظرات  (۱)

۲۹ دی ۹۶ ، ۰۰:۱۲ خانه سلامتی
چی هست این که گفتی؟
پاسخ:
انیمیشن شبکه پویا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی