آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: میلاد خانم :.

جمعه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۲۶ ق.ظ

به نام خدا

مامااااان

مامانییییی

مامانی جونییییی

اینها عناوین من هستند که از وقتی تو بغلم گذاشتنش، بهم اطلاق شد.

به دکترم گفتم "بلاخره منم مامان شدم". و چقدر خندید به این حرفم و تا مدتها که می رفتم پیشش به یاد داشت.

امشب از یاس سادات این هدیه رو دریافت کردم. امشب هر بار که صدام کرد "مامان" با تمام وجود هدیه بودنش رو لمس کردم. غنج زدم.

اصلا حواسم نبود که من هم تو این دسته وارد شدم. ساجده که بهم گفت "مامان مریم روزت مبارک" ازون لحظه اینطوری شدم. 

چقدر امشب حرف دارم. حال و حوصله ندارم.

عیدتون مبارک. روزهاتون مبارک مامان سیمین و مامان کشکی. 



پی نوشت:

خب. فاطمه خانم ما 2 ساله شد.

عمه بودن به اندازه زن عمو بودن و زن دایی بودن و مامان بودن شیرینه. اوایل اینطور نبود. الان خیلی همه چیز عوض شده. مخصوصا حس من. 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۸
مریم صاد

نظرات  (۲)

مامان مریم، روزت مبارک.
پاسخ:
😙
۱۸ اسفند ۹۶ ، ۱۶:۴۰ کشک و بادمجون
روزت مبارک مامان مهربون 
پاسخ:
😙

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی