آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: میلادش :.

پنجشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۰۰ ب.ظ

به نام خدا

شب اول ماه شعبان، تولد یاس سادات بود. ذوق زده بودم از این تقارن.


اینطوری که از یک روز قبل کارها رو یواش یواش سر و سامون می دم، روز مهمونی خیلی راحت ترم.

راحت خوابیدم و بیدار شدم. و حسابی زمان داشتم برای هر کار عادی روزانه م.


سر فرصت و حوصله عکسهامون رو گرفتیم. در آرامش مهمانها اومدن و پذیرایی ها انجام شد و چقدر شیطونی کردیم...

خیلی خیلی دیشب خوش گذشت. هم به من ِمیزبان. هم به یاس ِعروس... هم به مهمانها. راحت بودیم و شاد. خستگی به تنم نموند.



الحمدلله رب العالمین





پی نوشت:

ساعت کوک نکرده بودم.

رأس ساعد 9:25 دقیقه بیدار شدم و ساعت رو نگاه کردم و دلم ریخت.

دعا کردم.

برای عاقبت به خیری و خوشبختی ش. برای عاقبت به خیری و خوشبختی خودم و باباش.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۳۰
مریم صاد

نظرات  (۳)

خدا نگهش داره براتون
پاسخ:
ممنونم. :)
خدا شما رو حفظ کنه.
۰۲ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۱:۱۹ کشک و بادمجون
🐣🐣🐣🐣🐣
🌼🌻🌺🌸🌷
😙😙😙😙😙
پاسخ:
جوجوهاش چه نااااازننننن

خدا حفظ کنه یاس گلی عزیزمو.

تولدت مبارک یاس جونی خاله.


پاسخ:
مممنوننننن خاله سیمین عزیز و نفس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی