آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: خل مشنگ مانند :.

دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۸:۳۵ ب.ظ
به نام خدا
ازون آدمهایی هستم که نمی تونم ظرف رو تو ظرفشویی تحمل کنم. البته به "علاقه به ظرف شستن" هم مربوطه.
هر ظرف کمی که کثیف می شه، تندی یه اسکاچ می زنم و می شورم و برای این، پوست دست خشکم، همیشه خشک ترینه و یکی دو ماهه، ازین تیوپهای بزرررررگ کرم رو تموم می کنم.

وقتهایی که ظرف زیاده و درست و حسابی برای ظرف شستن مهیا می شم، دستکش می پوشم و پیشبند می بندم، حس رفتن به باشگاه رو دارم. حس احترام به خود. 



D:


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۰
مریم صاد

نظرات  (۲)

آخ پیشبند، من اگه یه روز یادم بمونه قبل از غذاهای ریسکی و روغن پا شونی ببندم خیلی خوب می‌شه.
پاسخ:
ولی اگه یادت بمونه به خودت افتخار نمی کنی؟
۱۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۱:۴۸ کشک و بادمجون
وای الان نصفه ظرفا رو شستم بعد رفتم چایی که ریخته بودمو تا سرد نشده بخورم دیگه حس ظرف شستن نبود اومدم سراغ گوشیم :دی
پاسخ:
:)))))))
خیلی خندیدم
:))))))))))))))))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی