آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: چیمیدونیم :.

دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۶:۵۰ ب.ظ
به نام خدا
همایشی بود در یکی از سالنهای مهم شهرداری. رفتم تو دستشویی روسریم رو صاف و صوف کنم و ناخواسته وسط بحث دو دوست قدیمی قرار گرفتم.
اولی به دومی گفت بچه دار نمی شی؟
دومی گفت: 
"برای بچه دار شدن، باید حتماً توی خونه باشی که بتونی از پس کارهای بچه بر بیای که بهش ظلم نکنی."
اولی موافق بود و تایید کرد. دومی ادامه داد، 
"حالا سال دیگه که بازنشست شدم می رم تو فکرش."
من :

oO



فرض رو بر این گرفتیم که تازه ازدواج کرده.
بزرگ هیکل بود، نمی شد سنش رو تشخیص داد...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۰
مریم صاد

نظرات  (۲)

هوم، چمیدونم منم.

امیدوارم لاقل سنش کم باشه، وگرنه دیگه حال و حوصله نمیمونه برای بچه.

پاسخ:
آره. منم امیدوارم.
۱۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۱:۴۵ کشک و بادمجون
شاید میخواسته زودتر از موعد خودشو بازنشسته کنه ، البته هر جورم حساب کنیم دیره ، اینو من میدونم که فاصله سنیم با بچه هام خیلی زیاده و الان همش میگم کاش زودتر ازدواج کرده بودم 
پاسخ:
:(. کاش حداقل نمی گذاشت واسه سال دیگه. یه سالم یه ساله نه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی