آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: بی تو ... :.

سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۲۷ ب.ظ

به نام خدا

همسر و یکی دوتا از همکارها یه هفته ای هست پروژه ای رو دست گرفتن که دیگه کمتر می بینمش. همش سر کار هست. دیروز شیفت بوده، صبح دیگه نیومده خونه و یه سره رفته سر اونیکی پروژه و من غصه دارم خیلی. و مقداری هم عصبانیم و نمی دونم چرا.

ولی خودم رو با کارهای خونه مشغول می کنم و هی به خودم می گم من چقدر شاااادم. الکی.

هوووم... برای یاس سادات با الگویی که جاری جانم برام کشیده یه لباس بریدم هنوز ندوختم. الآن شاید برم سر اون.




ولی واقعاً چرا باید عصبانی باشم؟؟؟ 


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۵
مریم صاد

نظرات  (۲)

چه خوب خیاط هم هستید
موفق باشید :)
پاسخ:
نه بابا. انقدر بد شد که به کل به دورترین جای خونه تبعیدش کردم...😐
اشکال نداره ان شاءالله بعدی 
پاسخ:
هعی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی