آبی بی انتها

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۴/۰۷
    end

.: اینجایی ها :.

جمعه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۴۸ ق.ظ

به نام خدا

امشب هم گذشت و اونجا نرفتیم و رفتیم اینجا.

و چه انتخاب بدی. چه انتخاب بدی. چه انتخاب بدی.

قرارمون بود بریم نمایشگاه قرآن، واسه راست شدن قسممون پذیرفتیم و شاد هم شدیم وقتی به اینجا دعوت شدیم.

اما... هووووف... تنها جوابی که به این آدم که اینهمه ازم بزرگتر هستند، داشتم یک عبارت بود:


به شما ربطی نداره. سرتون تو زندگی خودتون باشه.


و به هیچ شکل دیگه ای نمی شد زهر این کلام رو کم کرد... پس سکوت اتخاذ کردم. البته پشیمون نیستم از این سکوت. انتخابش کردم. 

امشب هم گذشت و من انتخابهای خودم رو انجام دادم. اولی اشتباه و دومی صحیح. البته فکر کنم.



این جماعت، فامیل نیستند.

یکسری آدم این اجتماعن که به جبر، بیشتر می بینمشون...

چرا باید برای امشب پیش اونها می بودم؟؟؟

درس عبرتی بود...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۱
مریم صاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی